Nga Alba KEPI
Si në një film Hollywoodiano me Al Capone ishte kujdesur të kishte një skenografi perfekte në cdo detaj.
Xhaketë e kravatë high class, jakë e bardhë, i krehur e kremosur si për Prime time.
Mur i bardhë, libra “të shenjtë” o blloqe llogarish pas shpine.
Me maniakerinë që të ishte sa më i dukshëm e gati sa portreti i tij, qe pozicionuar në anën e zemrës
Vangjeli e Kryqi i madh sa vetë ky libër.
Mafiozët komunikojnë me gjeste e kanë nevojë për simbole për të shprehur besnikërinë e tyre.
Me rite e simbole i japin besën njëri tjetrit e me rite e simbole vrasin.
Historia e komunikimit të mafias përmes simboleve mafioze është e lashtë sa vetë ajo.
Sjellja mafioze nuk ka nevojë vetëm për korrupsionin, krimin, bashkëpunimin me pushtetet e fshehta shtetërore, por dhe për një mënyrë jetese në marrëdhënie me të shenjtën, me fenë, për të shfaqur veten e treguar devotshmërinë.
E bëjnë për të manipuluar oponionin publik se janë me Zotin e se Zoti është në anën e tyre.
E bëjnë për të bindur ata që kishin dyshime, se janë me hyjnoren e u ofrojnë mbrojtjen e tyre duke përdorur brishtësinë e vështirësitë e individëve.
E bëjnë për të larë koshiencën e fajet mbi krimet.
Patrioti, politikani, fikozofi e gazetari italian Giuseppe Mazzini dy dekade më parë do shkruante; “Në kohët antike, barbare e të egra, hajdutët i varnin në kryqe, në kohën e tashme e më të këndshme, kryqet u varen në gjoks hajdutëve.”
E me raste kryqet bëjnë dekorin e hajdutëve e mafiozëve në intervista televizive.
Intervistuesi foli.
Koeficienti inteligjencës nën mesataren.
Intevistuesi komunikoi atë cka desh të përcillte.
Drejtësia thërriti; Kapeni hajdutin!
PS. Foto e Al Capones. E zgjodha se origjinali kur kopjohet keq rrëfen rrugën drejt Atij të vërtetit.