Pas rrëzimit të dronit të SHBA nga Rusia, avionët gjermanë kapin dy avion rusë afër Estonisë

Avionët luftarakë britanikë dhe gjermanë u përpoqën për të kapur dy avionë rusë që fluturonin afër Estonisë në një mision të përbashkët të NATO-s të martën – orë pasi një avion luftarak i Kremlinit rrëzoi një dron amerikan mbi Detin e Zi  – mes frikës për një përshkallëzim në rajon.

Avionët RAF dhe gjermanët Typhoon po reagonin ndaj një avioni rus të karburantit ajër-ajër pasi ai dështoi të komunikonte me kontrollin e trafikut ajror estonez në Detin Baltik dhe ndërsa iu afrua hapësirës ajrore të NATO-s.

Avioni rus Il-78 Midas u kap teksa po fluturonte midis Shën Petersburgut dhe Kaliningradit. Avionët e NATO-s u ridrejtuan më vonë për të përgjuar gjithashtu një aeroplan rus An-148 që po kalonte gjithashtu afër hapësirës ajrore të Estonisë.

Ishte përleshja e parë e përbashkët e policisë ajrore e NATO-s e kryer nga të dy vendet dhe vjen në mes të një periudhe tensioni të shtuar në rajon për shkak të pushtimit të vazhdueshëm të Vladimir Putin të Ukrainës dhe kërcënimeve të tij ndaj aleatëve perëndimorë të Kievit .

Rusia paralajmëroi sot se do ta konsiderojë “çdo veprim me armatimin amerikan si haptazi armiqësor” pas incidentit në hapësirën ajrore ndërkombëtare dje.

Zyrtarët amerikanë thanë se droni vëzhgues MQ-9 u rrëzua pas një ‘përgjimi të pasigurt dhe joprofesional’ në hapësirën ajrore ndërkombëtare nga dy avionë luftarakë rusë Su-27.

Zyrtarët e Pentagonit thanë se luftëtarët rusë e ngacmuan dronin duke hedhur karburant mbi të dhe duke fluturuar përpara tij, përpara se një Su-27 të këputte helikën e dronit prej 32 milionë dollarësh, duke e detyruar atë të zbriste mbi Detin e Zi.

Departamenti Amerikan i Shtetit thirri Anatoly Antonov, ambasadorin e Rusisë në SHBA, për të shprehur protestën pasi avioni luftarak rus u përplas dhe shkatërroi dronin në orët e para të mëngjesit.

Dy incidentet erdhën pasi Britania e Madhe po përgatitet të marrë përsipër nga Gjermania për të udhëhequr misionin e NATO-s në Estoni, një nga tre shtetet baltike (të gjithë anëtarët e NATO-s) që kufizohet gjithashtu me Rusinë.

Putin ka pohuar vazhdimisht se pushtimi i tij në Ukrainë, i urdhëruar më 24 shkurt të vitit të kaluar, ishte një reagim ndaj zgjerimit të aleancës ushtarake të NATO-s në kufijtë e Rusisë – dhe ndaj ambicieve të vetë Ukrainës për t’iu bashkuar grupit.

Kievi dhe Perëndimi thonë se sulmi i Putinit ndaj Ukrainës është një krim agresioni i nxitur nga ambiciet e tij imperialiste për të kapur territorin ish-sovjetik dhe për të çrrënjosur një vend sovran – në shkelje të ligjit ndërkombëtar.

Zgjerimi i NATO-s në dekadat e fundit, thonë ata, është në vetvete një reagim ndaj frikës në rritje të agresionit rus.

Ndërsa lufta shpërthen rreth 500 milje në jug, pilotët britanikë aktualisht po kryejnë misione të përbashkëta policore ajrore në Estoni së bashku me forcat ajrore gjermane për herë të parë.

Avioni rus Midas po fluturonte nga qyteti i dytë rus i Shën Petersburgut, që ndodhet afër kufijve të Finlandës dhe Estonisë dhe ndodhet në Detin Baltik.

Ai po udhëtonte për në Kaliningrad, një gjysmë-eksklavë ruse gjithashtu në Detin Baltik që është pika më perëndimore e Rusisë.

Pas shoqërimit të avionit të karburantit Midas, dy avionët e NATO-s u ridrejtuan për të përgjuar aeroplanin e linjës An-148, i cili gjithashtu po afrohej me hapësirën ajrore të Estonisë.

Ministria e Mbrojtjes theksoi natyrën “rutinë” të misionit, por ai vjen në mes të tensioneve midis Perëndimit dhe Rusisë për pushtimin e Ukrainës.

Ministri i forcave të armatosura britanike, James Heappey, tha: “NATO vazhdon të formojë themelin e sigurisë sonë kolektive.

“Kjo vendosje e përbashkët e Mbretërisë së Bashkuar dhe Gjermanisë në Baltik tregon qartë vendosmërinë tonë kolektive për të sfiduar çdo kërcënim të mundshëm ndaj kufijve të NATO-s, ndërkohë që demonstron forcën tonë të kombinuar.”

Një pilot Typhoon nga skuadroni IX (bombardues) i RAF, i cili nuk u emërua nga Ministria e Mbrojtjes, tha: “Ne u përpoqëm të kapnim një avion që po i afrohej hapësirës ajrore të Estonisë. Ne e identifikuam dhe monitoruam atë ndërsa kalonte në afërsi të hapësirës ajrore të NATO-s.

“Çdo avion që nuk komunikon me Kontrollin e Trafikut Ajror ose në një plan fluturimi të njohur do të përgjohet nga ne për të siguruar që ne e dimë se kush janë ata dhe për të ruajtur sigurinë e fluturimit për të gjithë përdoruesit e hapësirës ajrore.

“Si pilot luftarak, ky ishte një biznes rutinë, edhe pse unë po fluturoja së bashku me një koleg gjerman. Është e qartë se i gjithë stërvitja dhe puna jonë e palodhur dhanë rezultate pasi ne funksionuam pa probleme së bashku.’

Avionët e përfshirë në mision janë pjesë e krahut ajror të ekspeditës 140 të RAF dhe krahut ajror taktik gjerman 71 Richthofen.

Komandanti i Krahut Ajror të Ekspeditës 140 të RAF, komandanti i krahut Scott Maccoll, tha se ishte “e shkëlqyer” të shihje forcat e Mbretërisë së Bashkuar dhe gjermane “të veprojnë si një ekip”.

About Redaksia

Check Also

Drejtori i FBI mashtron Amerikën dhe botën për atentatin ndaj Trump

Donald Trump u godit në veshin e djathtë nga një prej plumbave të atentatorit Thomas …

Leave a Reply