Modeli i reformës së dështuar në drejtësi i aplikuar në Rumani me qëllim goditjen e kundërshtarëve politikë si dhe rikthimin e metodave të Sigurimit të Shtetit dhe praktikave staliniste të hetuesve solli atje rrëzimin e kësaj reforme përmes protestave popullore.
Ky model i kësaj reforme të dështuar në drejtësi me të njëjtat mertoda staliniste të hetuesve të Sigurimit të Shtetit për të sulmuar kundërshtarët politikë të një regjimi kriminal të mbështetur nga Soros po aplikohet sot në Shqipëri
Shkrim i vitit 2018 nga Rumania
Miliarderi liberal George Soros ka një plan për të përhapur markën e tij të “demokracisë” në Evropën Lindore. Por a është ajo me të vërtetë demokratike?
Në Pjesën 5 , të “Fantazmave rumune , George Soros”, ne hetojmë se si aktivistët dhe OJQ-të në linjë me Sorosin bashkëpunuan për të shpifur armiqtë politikë në legjislaturën rumune.
Në Pjesën 6, ne vazhdojmë historinë se si këto aktivistë të “shoqërisë së hapur” u përgëzuan nga mediat perëndimore për skemat e tyre “anti-korrupsion”.
Monica Macovei, ministrja rumune e Drejtësisë dhe një e diplomuar e shkollës së Xhorxh Sorosit për aktivizmin e shoqërisë së hapur, kishte në objektivat e hetimit të saj zyrtarë, qeveritarë dhe të korruptuar në sistemin e qeverive . Akuza përfshinte nëntë gjyqtarë dhe prokurorë, tetë anëtarë të Parlamentit dhe dy ministra të kabinetit. Ajo madje akuzoi zëvendëskryeministrin e vetëm të Presidentit rumun Traian Bashesku. Kryeministri në largim, Adrian Nastase, shkoi në burg për keqpërdorim të fondeve publike në vitin 2012. Edhe ky hetim filloi gjithashtu nga Macovei.
Por prezantimi i profilit të lartë në Komisionin e Bashkimit Evropian ka kryer shpërblime potencialisht më të mëdha sesa thjesht duke ndihmuar Rumaninë të hyjë në BE.
Në një intervistë me faqen e internetit EUPolitix në maj 2006, Macovei la të kuptohet në interesin e saj për t’u bërë komisionerja e parë e BE nga Rumania. Duke i bërë jehonë gazeta gjermane, Daily News e Bukureshtit raportoi më 21 shtator 2006 se me hyrjen e Rumanisë dhe Bullgarisë në BE në vitin 2007, “kolegji i komisionerëve do të duhet të zgjerohet për të përfshirë edhe dy anëtarë të tjerë”. Raportet e paraqitën Macovei si një kandidate e fortë për pozitën e drejtësisë për shkak të ndjekjes së saj nga politikanët e fuqishëm.
Abuzimi i zyrës
Për të zgjeruar rrjetin e korrupsionit, Macovei ka zgjeruar gjerësisht konceptin e “shpërdorimit të detyrës”. Në vend se të mbështetej te votuesit për të mbajtur qeverinë e pastër dhe ndëshkuar ata të papërgjegjshëm klasa e re prokuroriale e Rumanisë, me zgjedhjen e saj, natyrisht nga OJQ-ja e Rumanisë por njëkohësisht edhe klasë e financuar nga Soros dhe kompania – tani mund t’i dërgonte në burg të gjithë kundërshtarët. Ndonëse hyri në fuqi pas largimit nga Macovei, kodi i ri penal i Rumanisë, i përgatitur në kohën e saj e dyfishoi dënimin për shpërdorim të detyrës nga 2 deri në 7 vjet dhe madje e humbi edhe logjikën “me vetëdije” ku u referohej zyrtarëve të përfolur apo të piketuar si të tillë që të kryenin detyrat e tyre funksionale.
Pasojat mund të jenë të zymta. Ministri i Shëndetësisë, Eugen Nikollaç, zbuloi në televizion se Drejtoria Kombëtare Antikorrupsion (ADN) kishte hapur një hetim mbi të për shpërdorim të detyrës. Hetimi përmendi një rinegocim që kishte ndodhur tetë vjet më parë, ku lotaria rumune kishte rinegociuar një kontratë me një kompani greke për makina të tjera shtesë. Hetuesit argumentuan se marrëveshja në fund të fundit i kushtoi kompanisë rumune – dhe taksapaguesve dhe fajësoi pwr humbjet Nicolaescun dhe dy aksionarë të tjerë që miratuan rinegocimin
Agjencia Kombëtare e Integritetit (ANI) ishte një tjetër institucion special i Macoveit. Kjo agjenci e re në thelb i trajtoi të gjithë nëpunësit civilë dhe anëtarët e tyre të familjes si të dyshuar për korrupsion. ANI kërkoi që ata të deklaronin të gjitha pasuritë e tyre dhe çdo gjë që ata kishin shitur brenda vitit të kaluar. Asnjë ligj i tillë nuk ekzistonte askund në BE – gjë që, për ironi, Macovei e trajtoi si standard të artë të ligjit dhe drejtësisë. Ajo madje mburrej që ANI përfundoi duke ndikuar në “rreth 500,000 njerëz në total”. “Kjo tingëllon e çuditshme në Gjermani ose në Francë, ku deklarata të tilla janë konfidenciale dhe të depozituara vetëm në institucionin përkatës”. Dhe Macovei pranoi se “Në Rumani, kjo nuk funksionon. Nëse në Rumani ia paraqesim këto të dhëna konfidenciale në një institucion, është sikur të mos ekzistojë. “Megjithatë shumë nga këto institucione si bankat dhe kompanitë e makinave, janë shumëkombëshe, të bazuara në Evropën Perëndimore por me asnjërën nga këto nuk u mor dhe përgjigja besoj se kuptohet. Sipas procesverbaleve të publikuara gjatë debatit publik mbi ligjin e marrë nga Shoqëria për Drejtësi, Macovei ftoi vetëm anëtarët e OJQ-ve për të diskutuar krijimin e ANI – duke përjashtuar gjyqtarët dhe prokurorët, të cilët do ta zbatojnë atë dhe që politika do të ndikojë më së shumti.
Ajo gjithashtu shtyu ndryshime të ndryshme “progresive” në kodin penal përmes Parlamentit: kufizimin e aksesit ndaj avokatëve gjatë seancave dëgjimore dhe lejimin e prokurorëve për të përgjuar dhe mbikëqyrur pa urdhër. Kur komiteti i parlamentit për drejtësinë dëshironte të diskutonte “reformat” e saj, ajo u bë aq e inatosur nga ata dhe bëri çmos për të penguar “përparimin” aq sa kur doli jashtë takimit goditi edhe derën.
Vëllai i madh?
Metodat e Macovei zemëruan çdo sektor të qeverisë, përveç degës ekzekutive miqësore. Gazeta konservatore “Ziua” analizoi se ajo ishte “ndoshta ministrja më shkatërruese që Rumania ka pasur ndonjëherë.” Udhëheqësi i pakicës në koalicionin qeverisës të Basescu referoi taktikat e saj si “antikushtetuese” dhe “staliniste”. Edhe Fondacioni Soros shprehu shqetësimin se disa nga propozimet e saj mund të çojnë në një shtet të policisë.
Mirçea Ciopraga, në dhomën e ulët të Parlamentit, argumentoi se masat dhe propozimet e reja të kërkuara prej sajë mund të na çonin rrezikshëm në ditët e komunizmit.
Njerëzit kanë shqetësime më të mëdha në lidhje me shërbimet sekrete; në mënyrë specifike, kontroll më të madh mbi aktivitetet e tyre dhe zbulimin e krimeve të ish-shërbimit sekuritate komunist, trashëgimtarët e të cilëve janë, pjesërisht në shërbimet aktuale sekrete. Rumania nuk ka kaluar nëpër një 11 shtator – as nuk ka shanse objektive për të ndodhur. Nuk ka nevojë për një Patriot Act.
Por Macovei arriti të anashkalojë parlamentin nëpërmjet Drejtorisë së re për Hetimin e Krimit të Organizuar dhe Terrorizmit (DIICOT). Nëpërmjet një urdhërese emergjente, administrata autorizoi agjencinë të kapte biseda telefonike, mbikëqyrte individët dhe hynte në llogari bankare pa garanci. Masa nuk shkaktoi revoltë të gjerë publike për shkak të mandatit të kufizuar të agjencisë për të trajtuar vetëm kërcënimet kombëtare të sigurisë dhe krimin e organizuar.
Por në takimin e parë pas zgjedhjeve të Basescu, Këshilli i Lartë i Mbrojtjes Kombëtare i vendit e kishte shpallur korrupsionin një çështje të sigurisë kombëtare – diçka që vetëm Parlamenti kishte autoritetin kushtetues për të bërë. Kjo i dha autorizimet e DIICOT dhe Rumanisë për shërbimin e inteligjencës vendëse për të vendosur të dyshuarit e transplantimit në të njëjtën kategori si të dyshuarit e brendshëm të terrorizmit. Gjithashtu hapi rrugën për bashkëpunim të fshehtë të SRI-DNA-një tjetër paligjshmërie sipas Ligjit 303/2004, neni 7, i cili ndalon prokurorët që të bashkëpunojnë në asnjë mënyrë me agjentë të shërbimit sekret. Për më tepër, publiku nuk dinte asgjë rreth Vendimit të EVSB-së Nr. 17 / 28.02.2005 I cili mbeti sekret deri në janar 2017, kur gazeta Evenimentul Zilei mori një kopje të urdhrit.
Macovei shpesh është theksuar nga vëzhguesit perëndimorë se ndonëse Rumania kishte ligje të mira, kishte nevojë për njerëz të mirë në pozita për t’i zbatuar ato ligje. Pra edhe nëse nuk e ka keqpërdorur pozicionin e saj, masat që ajo i ka kaluar – shpesh përmes dekretit të emergjencës pa kontributin e Parlamentit – ngriti një sistem që ministrat e ardhshëm të drejtësisë dhe prokurorët mund të abuzonin lehtësisht në emër të luftës kundër korrupsionit.
Kur Senati miratoi një rezolutë jo detyruese duke bërë thirrje për dorëheqjen e saj për korrupsion të drejtësisë dhe duke ndërhyrë me Parlamentin, OJQ-të e lidhur me Rrjetin e Hapur Soros mblodhën në mbrojtjen e saj. Ata e dinin se mund të mbështeteshin në BE për t’u bashkuar me ta në çdo mosmarrëveshje të brendshme, politike, sepse kontrollonin qasjen pothuajse ekskluzive në veshin e BE. Megjithëse Komisioni i Bashkimit Evropian përfundimisht vendosi të mos ndërhyjë, nënkryetari i Bundestagut gjerman paralajmëroi se heqja e Macoveit mund të shkaktojë mbrojtje ndëshkuese të BE ndaj Rumanisë për braktisjen e përpjekjeve për reforma.
Senati përfundimisht e paditi Basescu në vitin 2007, dhe Macovei së shpejti u zëvendësua së bashku me besnikët tjerë të Basescu. Karriera e saj, megjithatë, nuk ka mbaruar. Ajo përfundimisht vazhdoi të fitojë një vend në Parlamentin Evropian në vitin 2009.
Kur u përball në një intervistë të vitit 2011 në televizionin publik rumun lidhur me shkallën e dënimit të prokurorëve të ADN-së, Macovei e fajësoi atë për gjykatësit e korruptuar që nuk po kryenin punët e tyre. “Ka disa gjyqtarë që lëshojnë urdhër arresti,” tha ajo. “Mirë për ta! Ne shohim se ka disa gjyqtarë që dënojnë. Mirë për ta! “Por shtyrja e bindjeve mbeti një kritikë serioze për raportet gjashtëmujore të vlerësimit të Komisionit Evropian. “Kjo është arsyeja pse kemi hyrë në Bashkimin Evropian, për të luajtur sipas rregullave – sipas rregullave të tyre!” “Jo sipas rregullave tona?” Pyeti intervistuesi.
Mbyllje
Në Pjesën e 7-të të fantazive rumune “George Soros”, do të shohim se si aktivistët e fuqishëm rumunë të Soros përdorën kryqëzatën anti-korrupsion të vendit të tyre për të fituar pushtet politik – pa pasur nevojë të fitojnë zgjedhjet.